Τετάρτη, Αυγούστου 30, 2006

Επιστροφές...καταστροφές

Άντε και καλό χειμώνα!

Επιστρέφουμε στην καθημερινότητα.
Anyway... Είμαστε στο περίμενε για την αναναβάθμιση των γραμμών που μας έχουν τάξει, (call me διπλασιασμός των DSL).
Ταυτόχρονα εγώ είμαι στο περίμενε για την ανανέωση της σύνδεσης μου.

Πήγα ο άτυχος να κάνω ανανέωση την σύνδεσή μου μέσω ενός καταστήματος Γερμανού που βρίσκεται κοντά στο σπίτι μου, μιάς και δέν υπάρχει πιστωτική. Μετά απο 30 λεπτά, που ο υπάλληλος ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ να κάνει την ανανέωση, μου λέει "Είστε έτοιμος"... Ελα όμως που δέν είμαι έτοιμος. Ακόμα η ανανέωση δέν έχει γίνει. Απο την εταιρία μου είπαν να περιμένω 1-2 μέρες γιατί το σύστημα του Γερμανού καθυστερεί (είναι καθυστεριμένο ήθελε να πει η κοπελιά) και ύστερα να πάρω τηλέφωνο... Γιά να δούμε...

See you καλοί μου αναγνώστες :D

1 σχόλιο:

Simos είπε...

Δεν χωρούν πολλά καρπούζια σε μια μασχάλη, έτσι δεν είναι?... και έτσι αποφάσισαν να κουβαλήσουν μόνο το ένα.. με αποτέλεσμα ο Γερμανός να πάθει cosmoπληξία... ούτε σε αυτή σωστός ούτε και στους άλλους...