Τρίτη, Ιουλίου 11, 2006

Crypto F200

Λοιπόννν... Το Crypto F200 είναι Ελληνικής (και καλά) κατασκευής, το οποίο το πασάρει η Forthnet με κάθε ADSL-in-a-box. Τί γίνεται όμως όταν το περάσεις στο PC; Το 80% των ADSL modem, (ή καλύτερα Network Adapter όπως θέλει η Crypto) είναι Χ-Α-Λ-Α-Σ-Μ-Ε-Ν-Α. Τι εννοώ χαλασμένα; Μπένεις στο Ιντερνετ κανονικά ρε παιδί μου και εκεί που surfάρεις με την φραπεδουμπα στο χέρι, και το τσιγάρο (εάν καπνίζετε) στο στομα, *ΤΣΑΚ* σου φορτώνει error ο browser οτι η σελίδα που προσπαθείς να μπείς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Μα πώς; Πρίν απο λίγο μπήκα εκει...

Πέρνεις τηλέφωνο στην Crypto ή στέλνεις e-mail, και εάν πέσεις σε γνώστη του επαγγελματος θα σε βοηθήσει, αλλιώς θα σου πέι κατέβασε τους νέους drivers, ή στείλτο για service/αλλαγή.Τέλος πάντων, εγώ επεσα σε έναν που μου έστειλε drivers μέσω email.Βάζω τους νέους drivers, και όλα καλα όλα ωραία το πρώτο 24ωρο δουλέυουν όλα ΓΑΝΤΙ που λένε... Μετά απο το πρώτο restart, αρχίζουν τα ίδιαααα.Σκύλιασα... Ρωτάω άλλους που έχουν το ιδιο N.A.(Network Adapter) κι εγώ το παθαίνω μερικές φορές μου λενε...

Τι να κάνω... ΤΙ να κάνω; Πώς παω να αποσυνδέσω το N.A., πιάνω την συσκευή έκαιγε στην κυριολεξία. Δέν μπορώ να πώ, πιάνω σταθερες ταχύτητες, αλλα με πετούσε κάθε τρείς και λίγο. Πώς τυχαίνει ρε παιδί μου μετά απο λίγες μέρες είχα πρόβλημα στο lan... Δέν μπορούσε ο bro μου να ανοίξει καμμία σελίδα. Πώς μου έρχεται η flashια, λέω κάτσε, θα βάλω έναν proxy server. Και απο τότε όλα ρολοϊ... Δέν με ξαναπέταξε...

Ποιος ξέρει τί εφταιξε? Πάντως τώρα άνετα βαράω και 48ωρα σε downloads :)
Γιαυτό, ή ξεφορτωθείτε το Crypto σας, ή βάλτε έναν proxy server στο lan σας :)

Until next time, thank you for passing by :)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

pare ena usr 9107 na isixaseis!to kalitero modem-router tis agoras me diafora!

^LiO^ είπε...

Μπά... Νό money, και τώρα πιά δέν έχω πρόβλημα :) Thanks for commenting!