Δευτέρα, Ιουλίου 10, 2006

Linux? No Please!

Είπα κι εγώ να βάλω να δοκιμάσω linux. Μιάς και βαρέθηκα τα Windows,
λέω θα κάτσω και θα το κάνω ρε γαμ*τη μου! (Σορρυ για την λέξη :D).
Μιάς και πλέον το Crypto F200 υποστηρίζεται απο τις εκδόσεις του
Kernel (Η "ψυχή" του linux σαν να λέμε) 2.6.17 και πάνω χωρίς
"πειράματα", ας το προσπαθήσω.
Κατεβάζω λοιπόν τα Slackware 10.2, αλλά η εγκατάσταση είναι
παν-δύσκολη, καθώς δέν έχει ένα στοιχειώδες GUI. Πώς μου έρχεται στο
μυαλό, να κατεβάσω το Fedora Core. Ετσι λοιπόν, μετα απο ώρες
κατεβάσματος, ξεκινάει ο "Γολγοθάς" μου. Γράφω το dvdάκι (ε ναί, 2 cd
δέν τους φτάνανε!), και ξεκινάω την εγκατάσταση. Πολύ όμορφος ο
installer, πολύ όμορφα γραφικά, γρήγορη εγκατάσταση (~15 λεπτα). Καθώς
τελιώνει η εγκατάσταση ζητάει επανεκκίνηση. Κάνει επανεκκίνηση, αλλα
δέν μπένει στις επιλογές εκκίνησης λειτουργικού... Δέν βαριέσαι, πάτα
ενα reset μωρέ... Ξανά τα ίδια... Λέω ασ'το, δέν είναι για σένα αυτα.
Πώς βάζω το cd των Windows για να κάνω την εγκατάσταση, και πατάω το
reset (όποιος το σκέφτηκε, του βγάζω το καπέλο! Έξυπνος ο τυπάς), μου
ανοίγει τις επιλογές εκκίνησης. Λέω απο μέσα μου: "Ώπα! Εδώ είμαστε".
Αφού έγινε η εκκίνηση του λειτουργικού, λέω ας κάνω update το kernel
στην τελευταία του έκδοση. Προσπαθώ επι μισή ώρα χωρίς αποτέλεσμα.
Αμαν πια! Δέν μπορούν να το κάνουν υπο μορφή installation; Τι φταίμε
εμείς οι άσχετοι (call me n00bας) να παιδευόμαστε χωρίς αποτέλεσμα...
Τέλος πάντων λέω ας κάνω format, και ας βάλω Windows (Home not-sweet
home).
Με τα πολλά, παραλίγο να χάσω όλη μου την ΝΟΜΙΜΗ ( :P ) συλλογή με
MP3, που έχω στον Η/Υ μου, παραλίγο, απο τα πολλά format, και
partitionings να χαλάσει (που λέει ο λογος) ο σκληρός δίσκος, τα
καταφέρνω, σώζω όλα τα MP3 μου, όλα (σχεδον) τα δεδομένα μου, και
νά'μαι πάλι εδώ με Windows.
No More Linux 4 Me!
Ίσως να στήσω ένα Virtual PC, και βάζωντας στα Windows τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ
βασικά, να τρέξω linux-over-windows. Αλλά ποτέ clean linux
installation. Δέν ξέρω για εσάς, αλλα εγώ πολύ το σηχάθικα αυτό το
πράγμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: