Δευτέρα, Ιουλίου 10, 2006

Όλοι προσφέρουν Free Internet! Όταν όμως λέμε όλοι, εννοούμε όλοι! Μόνο το υπουργείο x δέν δίνει ακόμα Free Internet.

Μήν τσιμπάτε παίδες! Καλύτερα να πάτε να αγοράσετε μία καρτούλα απο το περίπτερο, ή στην χειρότερη περίπτωση να χρησιμοποιήσετε το NetKey SMS της Forthnet! Εάν είναι το Free Internet κόστίζει περισσότερο απο μία καρτούλα, τότε να πάν να *λογοκρισία*.

Με την ορολογία Free Internet, εννοούν πρόσβαση στο Internet χωρίς πάγιο, αλλα με κωλοπιάσιμο στην χρέωση της κλήσης(~€1.5/ώρα). Για ποιόν λόγο να πληρώσω τα μαλλιοκέφαλα μου; Βέβαια εάν εσείς δέν μπαίνετε παραπάνω απο 1-2 ώρες ΤΟΝ ΜΗΝΑ στο Internet, τότε σας συμφέρει. Εγώ που μπαίνω 6 ώρες την μέρα, να κάτσω να μου φάει τα λεφτά ο Ο.Τ.Ε. με τον εκάστοτε Free Internet Provider?

Πλέον οι aDSL έχουν φτάσει σε αρκετά προσιτές τιμες (Call me BOX), οπότε είναι αμαρτία ρε παιδια να ΜΗΝ βάλετε κι εσείς... Σκεφτείτε οτι εάν αυξηθεί (κι άλλο) η ζήτηση, τότε θα πέσουν κι άλλο οι τιμές.

Πνεύμα οικονομίας ε; Μπα... Απλά κάνω ότι με συμφέρει. Έχει φάει ο Ο.Τ.Ε. λεφτά απο εμένα...Τόσα που θα ήμουν στην λίστα των εκατομμυριούχων εάν τα είχα στην άκρη ;)

Αντισταθείτε, γιατι...χανόμαστε!

1 σχόλιο:

Simos είπε...

Πες τα χρυσόστομε!

(νωρίς το είδα το post σου σήμερα στο monitor.. από τις 10 Ιουλίου το έχεις γράψει?)

anyway, αυτά τα post πρέπει να γράφονται σε τακτική βάση... για να μην μας πιάνουν κότσους..